Waar ben je naar op zoek?
Terug

Waar ben je naar op zoek?

Filter
8 locaties gevonden
Aalsmeer Almere Amsterdam Heerhugowaard Hoofddorp Lelystad Rotterdam Utrecht

Zoek op trefwoord en wij helpen je op weg

Was app - Algemeen

  • Welke telefoons zijn geschikt voor de Was app?
    De Was app is te gebruiken op een iPhone (vanaf iOS 12 en hoger) of Android (vanaf 5.0 en hoger) telefoon. De Was app werkt niet bij een Windows Phone.
  • Hoe kan ik mijn persoonsgegevens wijzigen in de app?
    Je kunt jouw persoonsgegevens wijzigen door op het icoontje (profielfoto) linksboven te klikken. Hier kun je jouw profiel inzien en wijzigen.
  • Ik heb een nieuwe auto, wat nu?
    In je Was app account kan het kenteken gewijzigd worden door linksboven op je profiel te klikken. De Was app punten blijven bestaan en vanaf nu spaar je met je nieuwe kenteken.
  • Hoe lang zijn mijn vouchers geldig?
    De vouchers zijn geldig zolang je status behouden blijft. Wanneer je een nieuwe status bereikt, dan vervallen de vouchers die bij de oude status horen en ontvang je de actievouchers die bij je nieuwe status horen.
  • Hoe voeg ik kentekens toe in de Was app?
    Om een tweede kenteken toe te voegen dien je linksboven naar jouw profiel te gaan. Vervolgens zie je bij het kopje auto gegevens kenteken staan, maar je klikt nieuw kenteken aan. Nu kun je nog een kenteken toevoegen. Je kunt maximaal 2 kentekens aan één account koppelen. En deze kan je een keer wijzigen.
  • Waarom ontvang ik met een buitenlands kenteken geen punten?
    Buitenlandse kentekens kunnen in de wasstraat helaas niet gelezen worden. We ontvangen graag een email op klantenservice@loogman.nl met een betaalbewijs van de wasbeurt om de punten bij te kunnen schrijven.
  • Hoe werkt de inloglink?
    De inloglink is na aanvragen 30 minuten geldig en slechts éénmalig te gebruiken. De link werkt alleen op het toestel waarop de link is aangevraagd. Wanneer de inloglink in je mail niet werkt, kun je de meegestuurde code in de app invoeren. 

    Heb jij de inloglink niet ontvangen, kijk dan ook even in je spambox. Mocht je de mail niet kunnen vinden, dan kan je contact opnemen via het formulier onderaan de homepage.
  • Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg tijdens het toevoegen van mijn kenteken?
    Als je kenteken niet toegevoegd kan worden, omdat het kenteken al in gebruik is, ontvangen wij graag op klantenservice@loogman.nl een e-mail met een kopie van het kentekenbewijs. Daarna kunnen wij het kenteken vrijgeven en kun je opnieuw je kenteken proberen toe te voegen.
    Heb je te vaak je kenteken gewijzigd? Stuur ons dan een e-mail of bericht via het contactformulier in de Was app.
  • Hoelang duurt de verwerking van de Was app punten?
    Dit proces kan maximaal 24 uur duren. Je kunt contact met ons opnemen als de punten na 24 uur nog niet zijn bijgeschreven via het formulier onderaan de homepage.
  • Is de Was app gratis?
    De app is gratis te downloaden en te gebruiken.
  • Wanneer zijn de Was app punten zichtbaar in de Was app?
    Dit proces kan tot maximaal 24 uur duren. Als na 24 uur de punten nog niet bijgeschreven zijn, kun je contact met ons opnemen via het contactformulier in de Was app.
  • Hoe werkt Mijn Was app?
    Je vindt Mijn Was app onder Mijn Loogman. Als je in Mijn Was app ingelogd bent, zie je al jouw gegevens die in de Was app staan. Deze gegevens zijn hier aan te passen. Daarbij zie je direct jouw huidige status. Tot slot kun je jouw washistorie inzien en downloaden als PDF-bestand.
  • Ik heb een nieuwe auto gekocht, maar heb nog punten op mijn huidige kenteken.
    Bij het Was app account kan het kenteken worden veranderd in het nieuwe kenteken. De Was app punten blijven bestaan en vanaf nu spaar je met je nieuwe kenteken.
  • Ik heb een andere vraag over de Was app.
    Bekijk de FAQ op de website van de Was app.
Avatar

VRAGEN?
020 645 64 61