Er zijn een aantal pompen op het terrein waarbij de korting achteraf verrekend wordt en een aantal pompen waarbij de korting van de Loogman Tank- en Waspas direct zichtbaar is.
De pompen 19 en 20 (dit zijn de pompen van de Comfort Lane) en de pompen 14 t/m 18 (bij deze pompen kun je alleen binnen afrekenen) verrekenen te allen tijde 8 cent direct en vervolgens nog eens 4 cent voor Euro of 2 cent voor Diesel. Op het moment van de facturatie maakt dit dus samen de 10 of 12 cent korting. Je ziet een verschil tussen de prijs op de bon en de prijs op de factuur. De factuur is goedkoper, omdat daar de extra korting vanaf gaat.
Bij alle overige pompen word de korting van 12 cent voor Euro 10 cent voor Diesel direct zichtbaar en word geen korting meer achteraf op het moment van de facturatie verrekend. Er zit bij deze pompen geen verschil tussen de prijs op de bon en de prijs op de factuur.
De prijzen die wij hanteren in Aalsmeer bij Loogman Tanken en Wassen, zijn gebaseerd op de landelijke adviesprijzen voor de diverse brandstoffen.
De Tankpas werkt als een creditcard. Twee keer in de maand wordt het bedrag geïncasseerd. Lukt het incasseren niet? Dan moeten wij helaas € 2,50 in rekening brengen.
Met de Loogman Tankpas geniet je altijd van verschillende voordelen: korting op de brandstof (alleen in Aalsmeer), sparen voor gratis autowassen (alleen in Aalsmeer), service, gratis aanhanger lenen en betaling van zowel tanken als wassen middels een factuur.
Na de aanvraag voeren wij een gedegen screening uit naar je kredietwaardigheid. Als de screening positief is uitgevallen, zullen wij je opnemen in ons klantenbestand. Daarna zal er een Tankpas worden aangemaakt. Mocht deze screening negatief uitvallen, dan zullen wij dit schriftelijk laten weten. Voor de tankpas vragen wij een waarborg van € 5,-.
Wij zullen je aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat je binnen 3-5 werkdagen de Tankpas thuis ontvangt. Nadat je de Tankpas hebt ontvangen, dien je de code voor de Tankpas persoonlijk bij onze tankshop op te halen. Vergeet hierbij niet om je te legitimeren aan de hand van je rijbewijs, paspoort of identiteitskaart.
Werkt de tankpas niet goed? Vul het contactformulier in bij 'Stel je vraag' en wij zorgen ervoor dat je binnen afzienbare tijd een nieuwe tankpas ontvangt. Kun je niet wachten? Kom dan langs op ons hoofdkantoor in Aalsmeer bij de klantenservice en je krijgt gelijk een nieuwe mee!
Je kunt dit zelf regelen via Mijn Loogman. Lukt dit niet mail gerust naar klantenservice@loogman.nl of vul het contactformulier in. Vermeld in je bericht:
Je naam
Je adresgegevens
Aangeven dat het de Tankpas betreft
Staat je vraag er niet bij? Stel je vraag aan onze klantenservice.
Stel je vraag
Liever per email op de hoogte blijven van onze acties? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.